Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Умови повернення та обміну Ми виконуємо вимоги Закону України «Про захист прав споживачів» щодо прав покупців (споживачів) у разі придбання ними товарів/послуг на Порталі. Зокрема: на вимогу покупця на протязі 14 днів, обміняємо непродовольчий товар належної якості на аналогічний або повернемо вартість товару, якщо товар не задовольнив покупця за формою, кольором, розміром або не може бути ним використаний за призначенням за умови, що: 1. Товар не був у використанні. 2. Збережено товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики. Шановні покупці також зверніть увагу, що: 1. Якщо ви забрали замовлення з Нової Пошти, то претензії про нестачу товарів у посилці, неповній комплектації або їх невідповідність приймаються ТІЛЬКИ за наявності відео-доказів із камер відділення Нової Пошти. 2. Обмін та повернення здійснюється за рахунок покупця. 3. При обміні і повернення - новий товар чи кошти вирушають лише ПІСЛЯ отримання нами товару.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.